עידית אגוזי לוי - עורכת דין, נוטוריון, גירושין

משרד ע"ד עידית אגוזי לוי

דיני המשפחה, גירושין, גישור, נוטריון

משרד עורכת דין, נוטריון ומגשרת במשפחה עידית אגוזי לוי הינו משרד בוטיק המתמחה בדיני משפחה, מעמד אישי, נדל”ן וגישור ופועל מתוך אמונה, כי כל אדם זכאי לייצוג משפטי ולהליך חוקי, הוגן ומכבד.

אודות עידית אגוזי לוי

מגשרת | עורכת דין | נוטריון

עו”ד עידית אגוזי לוי, הנה עורכת דין מנוסה, בעלת ותק, התמחות ומוניטין רב בתחום דיני משפחה, ליטיגציה וגישור משפחתי וכל תיק אותו היא מלווה זוכה ליחס אישי ומעורבות בכל פרט. המשרד פועל בתחום דיני משפחה על כל רבדיו לרבות גיבוש הסכמים, דיני משפחה, גירושים, מזונות, איזון משאבים, משמורות, צוואות, אפוטרופסות, גישור ועוד.

עו”ד עידית אגוזי לוי בוגרת תואר שני במשפטים ((LLM התמחות בגישור ויישוב סכסוכים מאוניברסיטת בר- אילן, תואר ראשון במשפטים (LLB) ממכללת שערי משפט, מוסמכת לשכת עורכי הדין בישראל, נוטריון מוסמכת מטעם משרד המשפטים ומגשרת מוסמכת בעלת תעודה והתמחות בגישור משפחתי.

עוה”ד עידית הנה מרצה מבוקשת בתחומי משפט מגוונים ועורכת הרצאות בנושאים של דיני משפחה בין היתר על תהליך גירושים, חשיבות צוואות והתמודדות עם התנגדות להן, אלימות במשפחה וגישור משפחתי, היא מנהלת פורומים שונים ומתנדבת במרכז ש.י.ל ובתוכנית “שכר מצווה” מטעם לשכת עורכי הדין.

עידית אגוזי לוי, עורכת דין ומגשרת במשפחה, עורכת דין, נוטריון, גירושין, דיני משפחה, גישור משפחתי
עו"ד עידית אגוזי לוי

למשרד עו”ד אגוזי – לוי התמחות ומוניטין רב בתחום דיני משפחה

הן בגישור והן בליטיגציה והופעה בערכאות השונות. המשרד מעניק ליווי, סיוע ויעוץ במגוון רחב של נושאים הנוגעים במעמד האישי ובחיי משפחה, לרבות: גירושים, הסכמים שונים, תביעת אבהות, אימוץ, התרת נישואין, זכויות קטינים ועוד.

הערך המרכזי העומד לנגד עיניה של עו”ד אגוזי – לוי ושל המשרד מיום הקמתו הוא “אהבת לרעך כמוך” פתרון ויישוב סכסוכים משפחתיים בדרך ארץ, התאמת הפתרון בהתאם לנסיבות הספציפיות של כל משפחה.

אמונה בכבוד הדדי

עו”ד עידית אגוזי – לוי מאמינה כי ניתן לסיים סיטואציות מורכבות ותהליכים משפטיים בדרך אחרת, בדרך מכבדת של כל הצדדים, באמצעות תקשורת, הקשבה והבנה. עידית רואה בגישור דרך חיים ופועלת ליצר מצב בו אנשים בונים גשרים במקום קירות.

ליווי מסור ומקצועי

צוות המשרד מלווה את לקוחותיו במסירות ומקצועיות רבה, תוך הקפדה יתרה על חיסיון, שירות אישי ונאמנות לכל לקוח ולקוחה באשר הם. התיקים מנוהלים ברגישות ומעניקים ללקוחות תחושה שהם לא לבד במערכה המשפטית.

עידית אגוזי לוי, עורכת דין ומגשרת במשפחה, עורכת דין, נוטריון, גירושין, דיני משפחה, גישור משפחתי
עו"ד עידית אגוזי לוי

הכל מתחיל מאמונה

צריכים סיוע משפטי? עשו את הצעד הראשון וצרו איתנו קשר.

משרד עידית אגוזי פוליבודה עורכת דין , נוטריון ומגשרת במשפחה מעניק שירות, ייעוץ וליווי משפטי ללקוחותיו קרוב לעשור במקצועיות ובמסירות. המשרד עוסק בתחום המעמד האישי, דיני המשפחה, גישור, עריכת הסכמים , פירוק שיתוף מקרקעין ונוטריון. משרד עורכות דין וגישור אגוזי פוליבודה מקפיד על שירות אישי ונאמנות מלאה לכל לקוח ולקוח. צוות המשרד פועל מתוך אמונה, כי כל אדם זכאי לייצוג משפטי ולהליך חוקי והוגן.

עידית אגוזי לוי, עורכת דין ומגשרת במשפחה, עורכת דין, נוטריון, גירושין, דיני משפחה, גישור משפחתי