גישרתון הליך גישור ממוקד

גישור מרתון לגירושין

פתרון יעיל לגישור משפחתי חיובי

מפגישה אחת – לגישור מהיר ומוצלח

אם אתם עומדים לפני גירושין ומחפשים פתרון מיידי ויעיל, הגעתם למקום הנכון. מרתון גישור לגירושין יכול להיות הפתרון שאתם צריכים עכשיו. פגישה יחידה אינטנסיבית וממוקדת, מנוהלת על ידי עידית לוי אגוזי, עורכת דין מנוסה, בעלת 17 שנות ותק במשפטי משפחה ו15- שנות ניסיון בגישור, תוביל אתכם להסכמות .ברות קיימא ולהבנות הדדיות בסוגיות חשובות.

הפגישה מותאמת אישית לצרכים של הצדדים ומאפשרת הגעה להתקדמות משמעותית, גישור זוגי לעיתים גם להסכמה מלאה, בנושאים רבים לרבות: חלוקת רכוש, אחריות הורית וחלוקת זמני שהות עם ילדים, פירוק שיתוף, איזון משאבים וחלוקת רכוש.

בחירה בהליך גישור, מאפשר מניעת הליכים משפטיים מתישים וארוכים, בזבוז כספים, וקבלת פתרונות קונקרטיים ויצירתיים במהירות לגירושין.

הליך גישור ממוקד, גישור משפחתי חיובי, גישור זוגי
הליך גישור ממוקד, גישור משפחתי חיובי, גישור זוגי

מה תקבלו במרתון גישור לגירושין?

  • פגישת גישור אחת ארוכה ואינטנסיבית.
  • ליווי מקצועי של עורכת דין מומחית בתחום הגירושין, סכוסכים משפחתיים מורכבים והגישור.
  • פתרונות מחוץ לקופסא המקדמים הסכמות.
  • יכולת להגיע להסכם משותף במהירות.
  • פיתרון מיידי לסכסוכים, במקום תהליך משפטי ארוך ויקר.
  • אווירה שקטה ותומכת, זמינות לשאלות ולהבהרות.

שאלות נפוצות על גישור במשפחה

מגשר בהליך גישור לגירושין משמש כגורם ניטרלי המסייע לצדדים לדבר, להקשיב ולהבין את רצונות וצרכים של כל אחד. המגשרת עוזרת לצדדים לבחון אפשרויות לפתרון הסכסוך בניהם וצמצום המחלוקות, הגעה להסכמות משותפות מחוץ לכותלי ביהמ“ש. המגשרת לא מכריעה במחלוקות אינה מקבלת החלטות עבור הצדדים אלא מקדמת תקשורת בונה ויצירת הסכמות בהסכמה של שני הצדדים.

גישור לגירושין הוא תהליך בו מתווך מקצועי, אובייקטיבי, עוזר לזוגות העומדים להתגרש, להגיע להסכמות מחוץ לכותלי ביהמ“ש, בנושאים עיקריים כגון אחריות הורית וחלוקת זמני שהות, חלוקת רכוש, איזון משאבים ועוד, מבלי לצורך בהליך משפטי ממושך, יקר ומתמשך.

מרתון גישור לגירושין הוא גישה ייחודית בה זוגות עומדים לפני גירושין משלימים תהליך גישור מרוכז במפגש אחד. המטרה היא לצמצם את המחלוקות ולהגיע להסכמות בכל הנוגע לתהליך הגירושין בצורה המהירה והיעילה ביותר.

עידית לוי אגוזי, היא עורכת הדין שתנחה את הגישור. מתמחה בסכסוכים משפחתיים מורכבים במשפחה עם 17 שנות ותק בליטיגציה וניסיון רב של 15 שנים בגישור. עו“ד לוי אגוזי, עושה שימוש בהליך הגישור בניסיון הפרקטי העשיר שלה, בידע המשפטי, תוך שילוב בכלים מקצועיים מעולם הגישור וניהול מו“מ, ליצירת דיאלוג בונה והגעה להסכמות.

חשוב לדעת כי מרתון גישור לא מתאים לכל זוג ולכן מומלץ להתייעץ עם עו“ד לוי אגוזי טרם קביעת המרתון. ככל ויש התאמה ונכונות של הצדדים, ניתן טרם הפגישה, להעביר לעו“ד לוי אגוזי מסמכים, כתבי בי-דין או כל אסמכתא לעיון מקדים טרם הפגישה ועל מנת למקד את הפגישה בתכל‘ס ולא באיסוף מידע ועיון באסמכתאות.

פגישת המרתון מתוכננת להתקיים במשך יום עבודה אחד, אך אורכו יכול להשתנות בהתאם לנסיבות של כל מקרה ומקרה והיא מותאמת לצדדים.

לכל צד זכות להיות מיוצג על ידי עורך דין משלו, אך אין מדובר בחובה. יחד עם זאת, יעוץ וליווי עורך דין באופן נפרד, יכול לעזור בהבנת ההיבטים המשפטיים ובקבלת החלטות מושכלות.

הגישור מספק פתרון מהיר וממוקד שיכול לחסוך זמן ועלויות משפטיות. הוא מציע גם אווירה פחות רשמית, מאחר ומדובר בהליך וולנטרי מרצון חופשי של הצדדים, התהליך מתנהל ביעילות. הליך גישור משפר את יכולת התקשורת בין הצדדים ומסייע גם בהבטחת שמירה על טובת קטינים.

כן, בסיום תהליך הגישור הצדדים עורכים הסכם המעגן את ההסכמות שגובשו בתהליך הגישור. את ההסכם החתום הצדדים מאשרים בבית המשפט.

גישור מרתון לגירושין - גישור משפחתי חיובי
גישרתון הליך גישור ממוקד

צרו קשר